Gemensam vandring ”Vävda rum”

Vi promenerar genom Mölndal och ser de digitala konstverken i utställningen Vävda rum tillsammans.

Mölndal stads konstförening är i Mölndal värdar för den digitala konstutställningen Vävda rum.

Vi bjuder in alla medlemmar till en gemensam vandring genom centrala Mölndal där vi tillsammans tittar på de olika konstverken och upplever dem tillsammans.

Plats: Vi träffas på stadshusplanen vid fontänen, Göteborgsvägen 11-17. (utanför stadshuset)
Tid: Vi samlas klockan 17.50 och börjar gå vid klockan 18 och promenerar så länge det tar.

Praktiskt

Ta med dig:

• en smartphone med så mycket laddning som möjligt. Kom ihåg att ladda ner appen Vävda rum i förväg!
  • hörlurar till telefonen (flera av konstverken upplevs bäst med ljud)
  • gärna en vattenflaska.
  • Vid risk för regn ta med paraply eller regnkläder, vi går även om det regnar.

Via sms/samtal: 0707 521425, Via mail: lygner.ulla@gmail.com